19 września 2015

NUDE I SERCA


Do Walentynek jeszcze długa droga, ale mnie jakoś wzięła ochota na serca. Tak po prostu, serca na kolorze nude. Wyszło uroczo :) Połączenie odcienia nude oraz koloru kontrastowego już tutaj wystąpiło. Serca namalowałam farbą akrylową, ponieważ miałam pewność, że nie rozmaże się przy pokrywaniu paznokci lakierem bezbarwnym, w tym przypadku Miss Sporty. Nude to Golden Rose nr 55, który spisuje się świetnie.

paznokcie w serca

golden rose

golden rose

Do wykonania serc posłużyły mi pędzelki z BornPrettyStore. Zestaw składa się z piętnastu sztuk (w tym sonda do kropek) i kosztuje $5.96. Kształty są przeróżne, od bardzo cienkich do wachlarzy. Produkt jest zamknięty w przeźroczystym etui, co umożliwia wygodne przechowywanie. Serca malowało mi się z przyjemnością, bez żadnych niespodzianek ze strony pędzelka. Mimo wypłukania włosków z farby akrylowej, kolor pozostaje, ale nie przeszkadza to w użytkowaniu. 

Używając kodu OWG10 dostaniecie 10% zniżki na zakupy w Bornprettystore.
Wysyłka jest darmowa.

*Produkt (pędzelki) otrzymałam w ramach napisania recenzji. Opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.