19 marca 2013

7 Blue Lake - kolekcja blogerska

Witajcie!

Dzisiaj czas na opis lakieru z blogerskiej kolekcji (Nail Obsession) firmy Wibo  Super sprawa z tą akcją. Z tej kolekcji posiadam Blue Lake nr 7 (lista kolorów) stworzony przez autorkę bloga www.herself-and-i.blogspot.com.

Odcień

Kolorek jest naprawdę ładny. Taki nietypowy. Ciężko go wsadzić do jakiejś konkretnej kategorii. Niby niebieski, ale nie do końca.. Jeśli się bardzo przyjrzymy widać, że delikatnie się mieni.. ma taką poświatę koloru ciemnego niebieskiego. Jednak jest ona naprawdę delikatna, trzeba się baardzo wpatrzyć. Mimo wszystko kolor bardzo mi się podoba. W sam raz na wiosnę :)

Sprawy techniczne

Konsystencja jest bardzo gęsta, dlatego trzeba dość sprawnie się z nim obchodzić, bo chwila nie uwagi i mogą powstać smugi. Bardzo wygodny pędzelek. Jego kształt ułatwia malowanie. Do pełnego krycia trzeba użyć dwóch dość grubszych warstw. Schnie w miarę szybko. Nie ma potrzeby używania lakieru nawierzchniowego, ponieważ ładnie się błyszczy.








Jest to świetny kolor na nadchodzącą porę roku :)

Jakie jest Wasze zdanie? Które kolorki posiadacie?

26 komentarzy:

  1. Piękny! A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciężko mi powiedzieć, bo lakiery u mnie nie goszczą za długo :P Co chwilkę zmieniam. Ale jak będę go miała dłużej to dam znać :)

      Usuń
  2. mam go ale jeszcze nie wypróbowałam. kolor bardzo mi się podoba :) ale naczytałam się o nim tyle złych opinii (zresztą o całej tej serii) że nadal leży w pudełku i czeka :p ale zachęciłaś mnie i chyba niedługo po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek :) ładnie będzie wyglądał latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wzdycham do niego na każdym blogu :P piękny jest :D ale nie przepadam za takimi gęstymi lakierami ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie kupiłam , sliczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana przeze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam jeszcze żadnego! ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolorek, niestety u mnie w drogeriach już nie ma serii blogerskiej :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i kolorek jest piękny, ale trochę ciężko się go nakłada

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :)
    Zostałaś przeze mnie nominowana :) Zapraszam na mojego bloga w celu zapoznania się zresztą informacji
    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2013/03/zostaam-nominowana.html

    PS. Przy okazji dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor! mam peaches and cream ale niestety u mnie aplikacja jest bardzo trudna :(

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny. Szukam podobnego koloru, ale słyszałam niestety wiele złych opinii na temat całej serii...

    OdpowiedzUsuń
  13. osttanio miała kupić sobie ten lakier i po twoim poście, cieszę się, że tego nie zrobiłam bo kolor odbiega od tego co sobie wyobrażałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też go mam, od razu ten odcień wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie mam żadnego lakieru z tej kolekcji, ale najbardziej podoba mi się właśnie ten odcień i brzoskwinia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award więcej na temat nominacji u mnie na blogu :);*

    OdpowiedzUsuń
  17. ten niebieski mnie mile zaskoczyl trwaloscia i bedzie moim lakierem na ta wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie kupiłam go 2 dni temu i dziś już chyba niewytrzymam, zmyje mój aktualny kolor i sprawdze ten :)

    OdpowiedzUsuń
  19. great blog!love your nails!do you want to follow each other?

    originailly, eliana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.