13 kwietnia 2013

Przygoda z Orly - Hair Band, Velvet Rope, Ancient Jade



Hej!

Dzisiaj recenzja na tema lakierów Orly. Zastanawiałam się czy napisać o każdym z nich osobno, ale stwierdziłam, że będzie to post grupowy :) Bohaterami są trzy miniaturki - orlątka :) Są to moje pierwsze lakiery z tej firmy. Mam je od grudnia 2012r. Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam.

***

Wszystkie trzy sztuki zamówiłam ->  TUTAJ. Przesyłka była bardzo szybka, a buteleczki dobrze zabezpieczone. Oprócz tego są w niewielkim pudełeczku, które oczywiście zostawiłam i nadal je tam trzymam  :) Cena jednej sztuki lakieru to 18zł.


Pojemność miniaturek to 5,3ml. Buteleczki same w sobie mi się podobają. Kształt nakrętki jest bardzo wygodny. Jakby lekko wcięty.
Pędzelki należą do dość cienkich - uważam to za plus. Są dobrze docięte. Konsystencja jest w porządku, nie za rzadka, ani nie za gęsta.


Watro też wspomnieć, że każda sztuka zawiera metalowe kuleczki, które zapobiegają zaschnięciu i po prostu ułatwiają ich mieszanie.


HAIR BAND 

Jest to przeźroczysta baza z milionem złotych drobinek. Pięknie się błyszczy w świetle. Jego schnięcie jest błyskawiczne. Pierwsza warstwa schła, z zegarkiem w ręku 1 min.(!), druga podobnie. Po wyschnięciu połysk nie jest duży, więc nie zaszkodzi użyć topu.  Mimo, że to brokat zmywa się bez problemowo - ogromny plus.


Słoneczko pięknie świeciło (w końcu), więc udało mi się uwiecznić bling bling :)
 

VELVET ROPE

Natomiast ten kolorek to fiolet ze srebrnymi drobinkami. Zamawiając go byłam nastawiona na niebieski, ponieważ zdjęcie w sklepie tak wyglądało. Jednak, gdy go dostałam okazał się inny. Dość słabo kryje. Potrzeba dwie grubsze lub trzy warstwy. Nakładanie bez większych problemów. Schnięcie nie jest najlepsze. Troszkę to trwa. Wykończenie jest lekko chropowate, więc i tu można użyć top na wierzch.


 
 
ANCIENT JADE

Z racji tego, iż bardzo chciałam miętowy padło właśnie na ten odcień. Nie ma w nim żadnych drobinek. Niestety, u niego schnięcie też nie jest zbyt dobre. Trzeba troszkę poczekać. Malowanie nie należy do najłatwiejszych, ponieważ lubi smużyć. Po wyschnięciu ma dość ładny połysk.

z Hair Band
Kolor złoty mogę z czystym sumieniem polecić. 
Jednak do fioletowego i miętowego mam mieszane uczucia...

Lubicie tą firmą? Jakie macie z nią doświadczenia?

21 komentarzy:

  1. zastanawiałam się ile kosztuje taka miniaturka, więc dziękuję za informację :) każdy kolor jest bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pokazałaś błysk tego złotego. No jakoś mnie nie przekonuje taki złoty na mięcie, ale sama mięta boski odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten fiolet naprawdę mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam początek myślę wow jaki piękny fiolet i złoto.. jadąc dalej stwierdzam, że ewentualnie ta mięta.. kurcze coś fiolecik słabo kryje, chociaż w buteleczce jest boski.. znam tę firmę, ale szkoda mi kasy.. jak kiedyś jakimś cudem uzbieram to coś z kolekcji hope and freedom fest:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam żadnych lakierów orly, też trochę mi szkoda kasy, wolę kupić jakąś chinkę, ponieważ są tańsze

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne lakiery :) szkoda, że nie posiadam żadnego lakieru z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się ten fioletowy. ja mam kilka ich lakierów i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się wszystkie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  9. To połączenie miętowego ze złotym bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobała mi się jedynie mięta :) Jeszcze w mojej kolekcji nie ma lakierów Orly - muszę to zmienić. Jestem ciekawa jak będę się zachowywały na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie te lakiery, nawet trudno mi wybrac, ktory najlepszy
    P.S. zapraszam na nowy wpis - jak krok po kroku zrobić swoją wymarzoną kokardkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kolorki wyglądają po prostu cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Miętusek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.