26 października 2012

Tangle Teezer - pierwsze wrażenie


Od ok. 9 godz. jestem posiadaczką Tangle Teezer.. na razie nie wiem czy szczęśliwą :P Ale pierwsze wrażenie zrobiła dobre. Wybrałam purple disco.
Zamówiłam ją na polskiej stronie: tutaj. Do koszyka wrzuciłam ją we wtorek wieczorem, a dzisiaj (w piątek) o ok. 12 zapukała do drzwi :P
Mam nadzieję, że się sprawdzi.. Więc za niedługo pełny opis :D

A jak u Was Dziewczyny? Macie? Działa?
________________________________________________

Ostatnio jeszcze wpadła mi w ucho pewna piosenka.. nowy singiel Rihanny.
Wrzucam jakby jeszcze Ktoś nie słyszał :P

__________________

Zapraszam do polubienia FB :P

13 komentarzy:

  1. A ja sobie zamówiłam wczoraj i czekam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam, nawet ten sam kolor! i działa ,ja uwielbiam tą szczotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam jeszcze, chociaż ciągle się zastanawiam. Czekam na Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę ♥

    Zapraszam na konkurs do mnie :
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe czy się sprawdzi musisz koniecznie napisać czy przy czesaniu się tą szczotką wypada mniej włosów niż gdybyś czesała się taką zwykłą
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam, ale bardzo chciałabym zamówić. Cóż, może w przyszłości się uda. Koniecznie napisz jak się sprawuje!
    Piosenka RiRi świetna <3

    pozdrawiam i zapraszam do dodania się do obse ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam takiej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią poczytam rzetelną recenzję na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wygląda :D świecące rzeczy mnie przyciągają :P

    OdpowiedzUsuń
  10. 55 ZŁ za szczotkę do włosów to dla mnie lekka przesada,ale moja koleżanka kupiła w Anglii za grosze i mówi ze jest zadowolona ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html
    DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW Z FIRMY RENEE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.