13 lutego 2013

Naklejki do kalendarza DIY

Hej!
Dzisiaj dla odmiany - jako przerywnik w walentynkowych wpisach - naklejki do notesu.
Kiedy zobaczyłam pewien kalendarz z różnymi naklejkami w komplecie bardzo mi przypadł do gustu. A konkretnie zainspirował mnie ten wpis. Jednak ja swój notesik już mam, ale brak naklejek. A więc co za problem - pomyślałam - przecież mogę je zrobić i to według własnego pomysłu.

Co nam jest potrzebne: nożyczki, taśma dwustronna i grafika






1. Przygotowujemy napisy, buźki, znaczki ... i drukujemy. Do przygotowania grafiki używałam programów: Gimp i Paint.






2. Wycinamy nasze karteczki i przyklejamy na taśmę dwustronną.













3. Odcinamy nie potrzebne fragmenty.













4. Gotowe.






W każdej wolnej chwili bez zbędnych przyborów (kleju) możemy cieszyć się naszymi naklejkami :)
















Wystarczy, że odkleimy tylni papierek.







Swoje naklejki przechowuję w małej kopercie na końcu kalendarza. Kopertę zrobiłam ze zwykłej, białej kartki do wymiarów tylnej okładki :)






Dla chętnych dodaję gotową grafikę do drukowania. Wystarczy tylko zapisać :D










Lubicie robić takie rzeczy ? 

22 komentarze:

  1. świetny pomysł:) w sumie nigdy nie robiła takich rzeczy, ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżbyś pisała o moim moleskinku ?
    a z tymi nalepkami to świetny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam na myśli Twój kalendarz :) Dzięki za inspirację ;* Właśnie do notki dodałam link :)

      Usuń
  3. świetny pomysł :D



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę chyba bym na to nie wpadła :D! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już teraz nie używam kalendarza, ale kiedyś też sobie zrobiłam takie naklejki. Były z pokemonami >.< i ręcznie rysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł w życiu bym na to nie wpadła. Dzięki na bank wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wole sobie ręcznie w kalendarzu zanotować, albo narysować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł. Ja sobie zakupiłam taki ścienny kalendarz z naklejkami ale jakoś nie chce mi się ich naklejać :)

    W kalendarzu zazwyczaj wszystko piszę ręcznie, jest szybciej :)
    ale to nie zmienia faktu, że chętnie sobie wydrukuję i przygotuję kilka naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na szczęście, ja mam elektroniczny kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł :) ja wszystko zawsze zapisuję, ale to jest niezły patent. szczególnie jeśli chodzi o wolne, ważne i urodziny. chyba wydrukuję sobie ten Twój szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, super to wygląda ;) szkoda, ze nie mam taśmy dwustronnej ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, nie robiłam, ale mi się spodobało ;)

    Obs i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł! :) Ja jednak normalnie zapisuję rzeczy w kalendarz i nie używam naklejek, ale może kiedyś się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super pomysł, muszę wykorzystać:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł, choć ja osobiście nie mam czasu na takie "bajery" ;) mój kalendarz jest pomazany i pobazgrany :P

    OdpowiedzUsuń
  16. haha :D bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Muszę sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł, aczkolwiek nie prowadzę kalendarza. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.