7 czerwca 2014

MOJE PIERWSZE PĘDZELKI


Od dłuższego czasu miałam ochotę na zabawę z farbkami akrylowymi. Całkiem nie dawno mogliście zobaczyć pierwsze próby. Niestety nie mogłam się zmobilizować, aby zamówić zestaw pędzelków. I wtedy z pomocą zjawił się sklep Bornprettystore. Od razu wiedziałam na co się skuszę :)

nail art


Pierwsze opakowanie to zestaw trzech cienkich pędzelków o różnej długości. Ich koszt to 1.99$. Drugi pędzelek to wachlarz w cenie 2.29$. 
Zestawy przyszły w przeźroczystej foli. Każdy z nich miał kapturek, który dobrze zabezpieczał włoski. 

Pędzelki wykonane są solidnie. Włoski są bardzo miękkie. Nie ma problemu z ich wypadaniem czy odkształcaniem się. 

Używałam je do farbek akrylowych. Wachlarz można również wykorzystać do nakładania brokatu oraz do zrobienia gradientu.

Pędzelki zrobiły na mnie dobre wrażenie. Do tej pory nie znalazłam żadnych minusów :)


truskawki paznokcie


nail art

Używając kodu OWG10 dostaniecie 10% zniżki na zakupy w Bornprettystore.
Wysyłka jest darmowa.


*Produkt (pędzelki) otrzymałam w ramach napisania recenzji. Opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach.
------------------------------
  INSTAGRAM 

5 komentarzy:

  1. Zawsze się zastanawiałam do czego służy wachlarzyk :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pędzelki, a paznokcie jeszcze lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka truskaweczka :) Ja też mam za sobą pierwsze farbkowe próby, ale do malowania używam pędzelków z plastyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie mani :) Uwielbiam robić gradient wachlarzem! Tyle że bardziej farbkami niż lakierami ze względu na przemywanie pędzla po każdym paznokciu i późniejsze domywanie skórek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.