27 września 2012

Eveline 669

Hejka :)

Jako, że dzisiaj pierwszy niestety jesienny post to i kolor dzisiejszego lakieru dobrany do sytuacji. Niestety, bo nie przepadam za tą porą roku.. coraz bliżej zimy brr.. A potem czekają nas tylko grube kurtki, pełno swetrów, szaliki.. itd. A Wy lubicie te zimne dni?

Eveline 669 to ciemna zieleń z drobinkami. Kolor jest bardzo ładny i właśnie kojarzy mi się z jesienią.

+ super konsystencja
+ w miarę szybko schnie
+ wygodny pędzelek

- potrzeba ok. 3 dość cienkich warstw





Jakie jest Wasze doświadczenie z tymi lakierami? 

Pozdrawiam Oliwka 

22 komentarze:

  1. mam ten sam odcień i jestem z niego w miarę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, ale trochę nie w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam różowy lakier z Eveline colour instant, ale jak dla mnie to średniak. Ta ciemna zieleń wygląda bardzo fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę go na blogach trzeci raz i mam na niego ochotę. Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh mam dokładnie ten sam lakier na pazurkach :) bardzo mi się podoba, chociaż słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten kolor, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia ;)
    masz piękne paznokcie jak nie dbasz ?
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu, jaka piękna butelkowa zieleń! :O chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku... jak tu ladnie i ciekawie!:) obserwuje... i bedzie mi milo jak tez zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczna ta zielen pasowalaby mi do mojej sukienki.... niech no tylko moje pazurki sie wzmocnia odzywka to zaras sobie taki kolorek zafunduje:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tych lakierow ale ten kolorek to cudenko:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny odcień. ;)
    a wiesz, też posiadam jeden lakier z tej serii Eveline, tyle, że mój kryje po jednej warstwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety to zupełnie nie mój odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kolor, mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękniejszej zieleni nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest piękny!:) takiego odcienia potrzeba mi na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten kolor :) jest oryginalny i nietypowy :) z Eveline używam tylko Holograficznych lakierów i odżywki- jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. CBŚ - Coraz Bliżej Święta to pomyślałam jak zobaczyłam ten lakier
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny kolor lakieru, takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji, musze go przygarnąć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te lakiery! ten kolor jest fenomenalny!:D takiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam;D POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.