14 grudnia 2013

Lakier mikołajkowy..

.. nie, nie jest czerwony. Mikołajkowy, ponieważ dostałam go z tej okazji. Jeśli lubicie bling bling to zapraszam do dalszej części :)


To moje pierwsze spotkanie z tymi lakierami. Avon Color Trend o nazwie Amethyst Flash to ciemna śliwka ze złotymi i dość jasnymi fioletowymi drobinkami. Brokatu jest w nim baardzo dużo. Lakier jest dość leisty, ale nie wpływa to na malowanie. Pędzelek klasyczny. Niestety, do idealnego uzyskania potrzeba ok.4-5 warstw, czyli dość dużo. Warto wspomnieć, że ma metalową kuleczkę. Próbowałam nałożyć go również na wcześniej pomalowane paznokcie np. na fioletowo i wtedy wystarczą 2 warstwy. Nie zaszkodzi użyć top coatu dla większego połysku. Według mnie kolor świetnie wpisuje się w klimaty świąteczno sylwestrowe. myślę, że warto dać mu szansę, bo kolor jest naprawdę ładny.







Co o nim sądzicie? Miałyście okazję wypróbować te lakiery? 

11 komentarzy:

  1. wygląda naprawdę interesująco! zazwyczaj śliwkowe lakiery mają dodatek srebra, ale fiolet w zlotej oprawie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.! Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ładny, szkoda, że potrzebuje "wsparcia" ze strony innego lakieru :P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wygląda :) chyba muszę znaleźć kogoś z katalogiem Avonu bo naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ekstra! ;] fajnie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie iskrzy! w ogóle całe mani bardzo mi się podoba - połączenie fioletu z szarością całkowicie do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ładnie, ale 4-5 warstw to stanowczo za dużo dla mojej cierpliwości, chyba nie wytrzymałabym do momentu, aż wszystko to wreszcie by wyschło :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nono, całkiem ładny ale nie lubię Avonowych lakierów ;p więc jestem na nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ten Avon, zastanawiałam się czy go kupić, teraz żałuję, że się nie zdecydowałam :) Fajnych dobrałaś mu towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor i piękne paznokcie <3
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.