13 kwietnia 2014

ZADBANE DŁONIE - PEELING D.I.Y


Macie ochotę na chwile przyjemności? Jeśli tak zapraszam na mały przepis :)

Dzisiaj kilka słów o peelingu dłoni, który każda z Was może zrobić w domu. Potrzebne produkty na pewno znajdziecie w kuchni i łazience.


domowy peeling

Co potrzebujemy?
- żel pod prysznic (baza)
- cukier (złuszcza, masuje)
- olej (nawilża)

Do małego pojemniczka wsypujemy 1,5 łyżeczki cukru. Dodajemy kilka kropli oleju i zalewamy żelem. Masujemy kilka minut, gdy już oczyścimy ręce nakładamy krem. Proste, a jakie przyjemne. Czynność powtarzać 2-3 razy w tygodniu. 


Swój peeling wykonałam z: Original Source o zapachu miodu oraz oleju Alterra migdały i papaja. Mieszanka pachniała rewelacyjnie. 


*** 
- ilość cukru decyduje o mocy naszego peelingu, a więc to sprawa indywidualna, jeżeli jest zbyt mocny można dodać więcej żelu
- trzeba pamiętać, aby nie przesadzić z cukrem, ponieważ możemy podrażnić skórę
- jeśli macie problemy ze skórą lub jest ona bardzo wrażliwa odradzam robienie peelingu
- miksturę trzeba zużyć od razu, ponieważ cukier się rozpuści

Robicie peelingi własnoręcznie? Chętnie poznam Wasze przepisy :)
------------------------------
  INSTAGRAM 

7 komentarzy:

  1. Znam podobny sposób,tyle,że bez płynu do mycia i zamiast oleju stosuje oliwę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam ten żel pod prysznic. Brakuje mi jeszcze tylko oleju :)
    Świetny pomysł na taki wieczorny relaks. Jeszcze o takim czymś nie słyszałam i na pewno przetestuje :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten olejek, mam go juz dlugo, ale sie konczy ( mam jeszcze wersje bez dozownika , bo slyszalam ze jest wersja z dozownikiem) teraz olejuje nim wlosy, ale wykorzystam jeszcze chyba na peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam go do włosów, efekt był super :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.