1 kwietnia 2014

KOBO 41 LILAC

Dzisiejszy lakier jest jednym z tych, który od razu spodobał mi się, gdy rzuciłam okiem na wiosenne nowości. Po za tym to moje pierwsze spotkanie z tą firmą. 


Kobo 41 lilac to wbrew pozorom nie liliowy, a bardziej błękitny odcień o kremowym wykończeniu. Kolor jest piękny. Po prostu niebo na paznokciach. Jak wskazuje napis na buteleczce pędzelek jest płaski. Łatwo się nim manewruje również przy skórkach. Konsystencja w porządku, a do uzyskania pełnego krycia potrzebujemy trzech warstw. Wysychanie bez większych problemów. Cena: 9.99zł za 7.5 ml.
Dla urozmaicenia dodałam brokat z Orly Hair Band oraz top matujący z Wibo. 








 Która wersja przypadła Wam do gustu?
------------------------------
FACEBOOK
INSTAGRAM 

23 komentarze:

  1. jeden z nielicznch lakierów który bardziej podoba mi się w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, planuję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda z tym brokatem, bardzo ładny, wiosenny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jedna i druga wersja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor lakieru bardzo mi się spodobał ale sama formuła lakieru już nie...

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki kolor! wybieram wersję ze złotem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z brokatem w macie, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor! zmatowiony ze złotkami wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, pastelowy kolor :-) Zakochałam się w takich na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Błysk, błysk, błysk :) Piękna jest ta kolekcja kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! This looks Great, nice Color

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, uwielbiam niebieskie odcienie lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień. W macie wyglada zupelnie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zmatowiony wygląda genialnie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. matowa wersja z brokatem prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę wersję błyszczącą, przepiękny kolor, ostatnio jeden z moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmatowione i z brokatem wyglądają rewelacyjnie :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.