7 września 2014

JAK ZROBIĆ SZABLON DO MALOWANIA WZORKÓW? DIY


paznokcie krok po kroku

Witajcie!
Jeśli nie macie cierpliwości do malowania wzorków albo lubicie poznawać nowe metody to zapraszam do dalszej części :) Nie dawno miałyście okazję zobaczyć zdobienie z wykorzystaniem szablonu w kształcie listka. 

Chciałabym dzisiaj pokazać Wam jak w łatwy sposób ozdobić paznokcie.  Potrzebujemy:

- dziurkacz
- taśmę izolacyjną
- gąbkę do makijażu
- dowolny lakier 

paznokcie blog

Wycinamy w taśmie dowolny wzorek. Musimy jednak pamiętać, aby strona z klejem znalazła się na dole. Unikniemy wtedy przyklejenia taśmy w środku dziurkacza. Następnie przyczepiamy do czegoś taśmę, aby klej nie był taki mocny i przenosimy na paznokieć. Dobrze dociskamy i nakładamy lakier gąbką. Od razu odklejamy szablon i po wyschnięciu malujemy bezbarwnym lakierem. Gotowe :)

dziurkacz

paznokcie

dots nails

dots nails

Jeśli zdecydujecie się na taka zabawę z chęcią zobaczę Wasze zdobienia :) 

------------------------------

19 komentarzy:

  1. genialny pomysl:) super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. supcio podoba mi się już kiedyś to widziałam i nawet byłam na kupnie takich dziurkaczy ale były za duże więc odpuściłam sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł :) ja właśnie ostatnio chciałam kupić takie dziurkacze, ale po to, żeby porobić "etykiety" niektórych lakierów. bo np. colour alike ma czarne zakrętki i jak kilka lakierów stoi koło siebie w szufladzie to nie wiem, który jest który :P
    ale właśnie też trochę bałam się, że te dziurkacze źle będą wycinać z tej folii izolacyjnej. ale chyba nie ma z nimi problemu, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większego problemu nie ma.. to znaczy po kilku cięciach już wychodzi nie dokładnie, więc wtedy można go naostrzyć przez dziurkowanie folii aluminiowej :) A na zakrętki lakierów może sprawdziłby się papier samoprzylepny biały?

      Usuń
    2. o, faktycznie papier samoprzylepny to chyba lepszy pomysł ;) i nie wiedziałam że folia aluminiowa pomaga, dobrze wiedzieć! :)

      Usuń
  4. super pomysł :) muszę koniecznie spróbować, bo nie mam talentu do robienia odręcznie wzorków ,a to nie wydaje się być bardzo skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio próbowałam sobie robić takie gwiazdki z taśmy malarskiej ale nie wychodzi mi, lakier zawsze dostaje się pod taśmę i psuje efekt... Ale pomysł z nakładaniem gąbeczką jest genialny, powinno się udać! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj znam tę zabawę i ją uwielbiam!
    piękne zdjęcia (zresztą jak zawsze ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszło :) Ja kiedys próbowąłam zabawy z dziurkaczami, ale kompletnie mi nie wyszło :( Może dlatego, że wzięłam zwykłą tasme klejącą i nakłądałam lakier normalnie pędzelkiem? Bo po ściągnięciu wszystko mi się rozlewało :( Spróbuję na pewno na tasmie izolacyjnej :) A myślisz ze na takiej malarskiej (papierowej) taśmie to wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robiłam to nieco inaczej, malowałam na taśmie lakierem (taśmę przyklejałam do karki), czekałam aż wyschnie i wtedy dziurkaczem wycinałam, kształt który powstał dawałam na paznokieć odklejając go od taśmy jako taką naklejkę, pokrywałam topem i gotowe :P Niestety ja nigdy nie trafiłam na te mniejsze dziurkacze.. moje mają przeogromne wzory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, muszę go wypróbować :) Malutkie dziurkacze są dostępne w Biedronce jak zaczyna się szkoła :)

      Usuń
  9. bardzo pomysłowo, ostatnio takie dziurkacze w Biedrze u siebie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poluje na te dziurkacze już od dawna, ale nigdy nie ma wzorów które by mi się podobały ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę obczaić te dziurkacze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł i efekt fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł świetny. A efekt końcowy super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też korzystałam z tej metody, np. wycinałam sobie małe pajączki :D ale po jakimś czasie przerzuciłam się na malowanie ręczne. teraz jednak mam zamiar wrócić do szablonów w ramach projektu "try again" Puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja cię kręcę! Genialny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.