30 czerwca 2015

PAZNOKCIE W PASKI


Dzisiejsze zdobienie jest wynikiem kilku nieudanych prób. Miałam ochotę coś zmalować, ale nic nie szło po mojej myśli. Przygotowałam sobie miejsce pracy, wybrałam kilka kolorów. Nic nie wychodziło. W końcu zdecydowałam się na proste paseczki na kremowym tle. Wzór zwracał uwagę, ponieważ pomiędzy kolorami powstał spory kontrast. Muszę stwierdzić, że tło nude daje wiele możliwości. Na pewno jeszcze nie raz je wykorzystam :)

Użyłam: Sally Hansen 639 Scarlet Fever, Essie mind your mittens, Golden Rose Rich Color 05, Sally Hansen Insta-Dri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.