7 lipca 2015

PODSUMOWANIE CZERWCA


Podsumowanie miesiąca to świetna okazja, aby podzielić się różnymi momentami z dnia codziennego. Wszystkim tym, co w danym miesiącu mnie ucieszyło, zainspirowało czy zmotywowało. Pojawi się przegląd zdjęć z Instagrama, ciekawe linki, muzyka… Przecież właśnie o to chodzi, by dostrzegać te wszystkie radosne chwile :) Takich wpisów spodziewajcie się na początku miesiąca.

INSTA MIX


1. Stokrotki, w tym roku, mnie zachwyciły. Jak widać, urozmaicą każdą fotkę :)

2. Uwielbiam napisy pod nakrętkami i niejednokrotnie przy otwieraniu się uśmiecham.

3. Długo szukałam pięknego pudrowego różu i mogę stwierdzić, że Essie go ginza prezentuje się świetnie. Macie ulubiony lakier w tym kolorze?



4. Do more of what makes you happy to cytat, który mówi o jednej z ważniejszych kwestii w życiu. Każdy odbierze go inaczej. Jednak dla mnie to przypomnienie o tym, że m.in. pasja czyni nas szczęśliwymi ludźmi.

5. i 6. W czerwcu przywitaliśmy, tak wyczekiwane, lato! Mimo, że bywają dni, kiedy nie ma czym oddychać, to i tak jest to moja ulubiona pora roku.



7. Po maturach miałam ochotę spróbować czegoś nowego. Zdecydowałam się na farby akwarelowe i nie żałuję. Można otrzymać naprawdę ciekawy efekt i na pewno jeszcze do nich wrócę. Marzy mi się flaming w ramce :)

8. Wakacje to czas, kiedy mogę sobie pozwolić na gry. Scrabble zawsze na czasie.


9. Czerwone paznokcie to klasyka, a ja na nowo odkrywam ich urok. 

10. Czas wolny mogę w końcu spożytkować na czytanie. Tym razem książka, która dość długo czekała na swoją kolej. Wrażenia po przeczytaniu jak najbardziej pozytywne. Więcej na jej temat pojawi się w nadchodzącym wpisie :)

LINKI WARTE UWAGI


WPISY, KTÓRE POJAWIŁY SIĘ W CZERWCU


Koniecznie podzielcie się swoimi odkryciami poprzedniego miesiąca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.