24 sierpnia 2012

Zielono..zielono - water marble

Hejka!

Dzisiaj naszło mnie na water marble.. Pokazywałam już tą metodę krok po kroku TUTAJ.

Było ciężko, nie obeszło się bez kilku prób, ale się nie poddałam :P Nawet nie było tak brudno :P
Użyłam lakkierów Vollare i wszystko pokryłam topem, o którym pisałam TUTAJ.

Użyłam:
ciemny zielony - Vollare Salvadore 404
jasny zielony - Vollare Colorado (numerek starty ;/ )
top coat - essence gel-look
 
Chciałam jeszcze pokazać dawne próby.. zrobione na tipsach :D
 
 
Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. prześliczne pazurki :D jak arbuzowa skórka :D
    pozdrawiamy ! :*
    our-fabulous-life .

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! I love the color combination!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny Ci wzorek wyszedł, widać, że opanowałaś metodę profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie Ci wyszło, ja jakoś nie mogę się zebrać by wykonać mani tą metodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNIE to wygląda. Mi brakuje cierpliwości na takie zabawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Ja nie umiem tego, co próbuję to szlag mnie trafia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie! Nie dość , że mój ukochany zielony kolor to jeszcze w takim wydaniu :) Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się trzy razy poddałam :P pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie pazurki! Moja przyjaciółka zrobiła taką metodą kwiatki :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą metodę, a Twoje wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten efekt. Raz próbowałam i więcej było sprzątania niż pożądanego efektu. Szlag mnie trafił i zmyłam :)
    Tobie wyszło przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszły;) Ja też będę musiała wrócić kiedyś do Water Marble, choć narazie tak trudno się zmobilizować...;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.