4 lutego 2012

Kolorowe strzałeczki

  Wczorajszy mani to kolorowe strzałeczki. Niestety, wczoraj nie zdążyłam dodać ;( Natchnęło mnie po tym jak zobaczyłam u Kleopatre taśmę izolacyjną. Wielkie dzięki :) Po prostu taśma sprawdza się genialnie :) Na początku pomalowałam paznokcie na czarno. Później po przyklejałam paseczki i pomalowałam, od razu (gdy strzałeczki były jeszcze mokre) odkleiłam. Na koniec linerem zrobiłam kontury. Użyłam pięć lakierów.
Od lewej: Delia No.1 nr 40, Essence colour&go nr 53 i 55, Miss Sporty Lasting Colour, Wibo Art Liner.

3 komentarze:

  1. gratuluje cierpliwości, ja bym jednego paznokcia sobie tak nie pomalowała ;)
    i dzieki za sub ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł z taśmą bardzo fajny:) ale ja na prawej ręce chyba bym sobie nie pomalowała równych kresek:P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te strzałeczki :) takiego mani jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.