6 lutego 2012

Miss Sporty błyszczyk Hollywood





Hej :) Dzisiaj coś trochę innego. Chciałabym napisać słów kilka o błyszczyku. Błyszczyk Miss Sporty Hollywood nr 010 jest naprawdę super! Na ten czas to mój nr 1. Prawie same plusy. Największy z nich to, że nie skleja ust jak większość. Aplikacja jest bardzo łatwa i bardzo ładnie się błyszczy. Nawet dobrze nawilża usta. Nie ma zapachu, ani smaku.. w sumie nie przeszkadza mi to. Mój jest zupełnie przeźroczysty bez żadnych drobinek. Niestety ma jeden minusik... troszkę za szybko się ściera. Buteleczka ma 7 ml i  kosztuje 9 zł. Jak Wasze wrażenia i inne kolory z tej serii?

4 komentarze:

  1. O, nawet go mam, dostalam od kolezanki na urodziny ;) aczkolwiek nie uzywam za czesto, wole barwiące ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za przezroczystymi błyszczykami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nigdy nie miałam żadnego koloru z tych blyszczyków ;) może dlatego, że nie lubie drobinek, a prawie każdy je ma
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten mogę z pewnością polecić, gdyż jest zupełnie przeźrodzysty :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.