8 lutego 2012

Błyszczyk Eveline Sweet Cream

Dzisiaj również błyszczyk, jednak widzę, że chyba wolicie kolorowe, więc odnalazłam Eveline Sweet Cream nr 344 (7ml). Kolor trochę przypomina czekoladę z mlekiem i nie ma żadnych drobinek. Zacznę może od tego, że ogólnie wrażenia dobrego nie robi. Po pierwsze kształt końcówki mi nie przypadł do gustu, chociaż to zależy co kto lubi :) Niestety skleja usta, zwłaszcza chwile po nałożeniu i troszkę wysusza. Aplikacja jest trudna, ponieważ rozkłada się nierównomiernie. Na ustach wydaje się taki "ciężki". Wytrzymałam z nim ponad godzinę i starłam :( Ma jeden plus... bardzo długo się utrzymuje. Myślę, że raczej nie będę go używać... :(

( klikając na zdjęcia powiększycie je )

3 komentarze:

  1. ja niestety nie mam dostepu do kolorówki z eveline

    jesli chodzi o te lakiery, to faktycznie mają fajne kolorki, a ja mam niezliczoną ich ilość;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo inspiracji dla siebie widzę a pro po wzorków na paznokcie :)
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pisałam o nim na swoim blogu ;) ja bardzo lubię ten błyszczyk, ale ile ludzi tyle opinii, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.