19 lutego 2012

Male zakupy i promocja ( Sensique, Essence )


Hej!
Dzisiaj byłam na małych zakupach. W Naturze kupiłam lakier Essence 78, Sensique 264 i 149. Przy okazji trafiłam na promocję ( więcej  TUTAJ). Trwa ona do 22 lutego.

Wypróbowałam jak na razie lakier Sensique oriental dream 264. Jestem naprawdę zadowolona. Już wcześniej miałam do czynienia z tą firmą i nadal wszystko ok. Super się nakłada, rewelacyjny pędzelek. Do całkowitego pokrycia potrzeba 2 warstwy. Bardzo szybko schnie. Ciężko określić jego kolor.. lekko niebieski, trochę coś z szarego. Świeci się różowymi drobinkami, niestety nie udało się tego złapać na zdjęciu :(

W najbliższym czasie postaram się napisać słów kilka o reszcie :)

2 komentarze:

  1. Love your blog and I am your new follower ❤
    http://makeupandbeautytips-home.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.