16 lutego 2012

Tłusty czwartek i pączki


Witam po raz drugi :)
Z okazji tłustego czwartku postanowiłam zmalować pączki ze spływającym lukrem i posypką :P Mniam... pycha..
Niestety w mojej kolekcji nie ma jeszcze koloru przypominającego pączka, więc musiałam coś wykombinować. Znalazłam lekko brązowy kolor Vollare Sexi Flexi, lukier zrobiłam Delia nr 5, a na wierzch wtopiłam kolorowe kuleczki. Od razu po skończeniu musiałam go zmyć, ponieważ nałożyłam cienką warstwę białego i drobinki poodpadały ;(

Ile pączków dałyście radę zjeść :P ?

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz <3

Proszę, nie zostawiaj spamu... i komentarzy w stylu: obserwujemy?

Odwiedzam każdego kto tu zagląda :)

Jeśli zadasz pytanie, odpowiedz znajdziesz pod tym samym postem :)

Komentarze obraźliwe, wulgarne... będą usuwane.